fredag 18. september 2009

Ferietid

Det er ferietid for Lynet, meg og kjæresten. Akkurat nå er vi i Bodø. Kom fra Kroatia på søndag etter en uke i seilbåt utenfor Dubrovnik. Aldeles fantastisk! Lover å komme med fyldigere rapport og bilder når vi er hjemme igjen!!

Etter Kroatia har ferien bestått av rydding og fiksing i heimen, mye klesvaks, og litt shopping i Bodø.. Tenker litt bryllup, og har besøkt to papirhobbybutikker her, smykkestein og treL for å få tips til invitasjonene som jeg har tenkt å lage selv. Lilla og grønt skal det gå i, og nå harjeg kjøpt inn papir, stempel og stæsj til å lage en prøve. Så får Jim ta seg av hovedinnkjøpet senere når han er innom Bodø. Grusomt å få såå my inspirasjon også måtte vente helt til jeg kommer hjem for å leke meg..:-)

Imorra reiser vi til Værøy på familiebesøk, det gleder jeg meg til. Trives godt der. Planlegger å få jobbet litt der, har ni dager igjen til neste innlevering i Startkurset. Mye som skal skrives!!

Ha ei fin helg der ute i det ganske land!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Powered By Blogger