onsdag 25. november 2009

Eksamen neste

Nå har jeg pakket bagen, og setter kursen for Fredrikstad imorra. Eksamen på fredag...
Klarer ikke helt å framkalle den gode, gamle eksamenspanikken må jeg tilstå. Skulle gjerne hatt den for en måned siden, kanskje jeg ville lest mer?
Nå sitter jeg såklart og angrer på at jeg ikke har lest mer, sånn er det alltid.. Krysser fingrene hardt og veldig for at vi får etikk, jus eller sjangre som tema, og ikke layout, kildekritikk og andre ting jeg ikke føler meg trygg på pensum i.. Huff.

Jaja. Etter eksamen drar jeg til Oslo!! Da blir det helgebesøk hos snille Hilde som jeg ikke har sett siden februar!! "Premien" min etter eksamen er at jeg skal på brudekjoleprøving lørdag formiddag... første gang, er veldig spent:) Håper det blir gøy! Har i tillegg tatt med litt alpakkagarn som kanskje skal bli en julegave, vi får se, vi får se:)

Rapport kommer etter eksamen!

-Inntil da, god helg! Snart...

1 kommentar:

  1. Hei!! Sendte svar på g-mail!! Jobber til kl 18, men tar gjerne en kaffe etter det!!! Lykke til med eksamen!!! AnneK:-)

    SvarSlett

Powered By Blogger