torsdag 18. februar 2010

Så bakpå

Det er slappe dager på bloggen for tiden. Litt mer som skjer på lindaogjim.blogspot-fronten, men ikke mye..
Har rett og slett fått mørketiden kastet over meg litt vel sent tror jeg. Det går stort sett i tidlige kvelder, varme bad når jeg kan, også hverdagene slik som de er.
Kjæresten har vært mye borte i friperiodene etter jul, det hjelper ikke akkurat det heller..
Men, har fått gått kurs i å brodere nordlandsbunadskjorte, og er ferdig med nesten begge mansjettene:) Skal vise bilder når ånden kommer tilbake over meg...

So long!

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg har savnet deg!! Men nå har ikke jeg sjekket på den andre bloggen!!!! Jeg tenker stadig på at jeg savner Brønnøysund!! Vil gjerne opp igjen!! Gleder meg over at dagene blir litt lysere, men det har kommet mer snø!! Har faktisk gått litt på ski!! Jeg jobber 50%, litt mer innimellom, så jeg har god!! tid til håndarbeid!! Leg ut bilder av skorta!! jeg er veldig!! glad i bunader!! Klem fra AnneKari:-)

    SvarSlett
  2. Lærer i morra!! Men send ei melding hvis du vil ha besøk en kveld du har barn og ikke mann, så kan jo jeg komme til deg en tur! Nå er det snart sykkelføre igjen! Hurra!!!! Skal begynne på ny veske i helga, denne gang til Tove Buskerud. Artig!!!!
    Forresten: Er kjolen bestemt????
    Vi sees!!

    SvarSlett

Powered By Blogger