mandag 5. april 2010

Det våres!

Og godt er det. Kom hjem til nesten snøfrie omgivelser nå ikveld. Har hatt påskeferie i Bodø, og kjørte ned i dag sammen med Camilla og Frida. Stas for både meg og Lynet -som fylte tre år i dag!! Vi feiret behørlig med både muffinser og kaketog i går, så det gikk greit å bruke bursdagen i bil.
Ganske fornøyd tass som møtte venninne Frida idag og utbrøt "Jeg har bursdag ennå!"
Tre år fortjener en todagers!

Nå planlegger jeg godt vær imorra, kanskje en tur i fjæra med mamma og pappa, også litt såings. Georgine- og begoniaknoller lengter etter jord, og frø skal jeg også få satt. Hvis bare mammahar noe jord å "låne" meg..

1 kommentar:

  1. Hei!! Så hyggelig at du blogger!!Du har hatt fødselsdag du også!! Gratulrer!! Du fikk nesten sønnen din i bursdagsgave!? Her er det også iferd med å bli vår!! Forsatt masse snø o hagen, men det minker!! Deilig med påske fri!! Hilsen AnneKari:-)

    SvarSlett

Powered By Blogger