torsdag 14. mai 2009

Husdyr og slikt

Tar med dette bildet for å vise hvor nært elgen er.. Han har hengt her i flere dager. Siden en gang i forrige uke. Koser seg nok vilt med masse deilig grønt gress:) Nesten litt skuffet da jeg kom hjem ikveld etter 5 dager på kurs i sør, for han var ikke her... MEN, så gikk det en times tid, og vips sto han der. Sammen med en søt liten venninne. Så nå syns jeg ikke så synd på han lenger. Så jo enormt ensom ut i forrige uke.. 
Jaja. Har MYE blogging å ta igjen! Har stitchet ferdig siste verk fra Stitcheklubben, og trenger tips til hva jeg skal lage av det.. Legger over bilde etterpå. Hvis jeg rekker det innimellom GP-avstemming, og sengetid.. Vi får se! 

Mens jeg var på kurs fikk jeg også tid til å stitche ferdig blokk 8 av 9 i Sweet Peas Quilt, så nå har jeg snart virkelig noe å vise fram. Den blir så fin!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Powered By Blogger