søndag 31. mai 2009

Etter regn..


Da var min "Etter regn kommer sol" ferdig. Har prøvd å kopiere en nyyydelig veske/pung/mappesak som sycoach Ingrid har sydd. Ikke like dyktig som henne, litt dårligere åpningsløsning f.eks.. Menmen. Praktisk sett skulle knappen vært lengre ned, men da synes jo ikke broderiet!! Akk, for et dilemma.. Velvel, nå skal det sendes bilde til Jordbærstedets stitcheklubb, også er det bare å krysse fingrene for at jeg har vinnerlykke denne gangen:) 

Nå er Lynet søtt i søvn hjemme hos mormor. Skal dit jeg også. Har bestilt barnevakt imorra tidlig. Min største fantasi om dagen er å få sove lenge om morgenen... Gleder meg vilt!! 

Quiltefia som jeg var på kurs med i dag har lagt ut actionbilder! Se innom bloggen hennes her!
Jeg ser bare helt jævli ut i klærne, men fikk beskjed om å ta på noe jeg ikke er redd for. Hemnesjazz-skjorta fra 2004 har ikke så stor affeksjon lengre, så dermed fikk den bli med på fargekurs..

1 kommentar:

  1. Kanskje litt dårlig gjort å legge inn bilder av deg før du har pynta deg!?:-) Nå er stoffene tørket og strøket og de ble bra til å være 1.forsøk. Nå skal jeg pønske på hva jeg kan bruke dem til.....Veldig søt stitcery, det ser ut som du syr veldig pent!! Jeg skal lete etter noen fine mønster som jeg har i Oslo, må dy-dykke litt i en kiste. Jeg skal opp igjen til høsten. Sjekk ut de bloggene jeg følger, det er noen veldig bra der.:-)

    SvarSlett

Powered By Blogger