fredag 10. juli 2009

Jeg vant, jeg vant!!!!

HURRA!!!! Jeg vant i Quiltefias giveaway! Finefine sminkepungene som hun syr. Det blir stas å få i posten det!
Tusen takk! Føles nesten feil med så liten innsats..

I dag var planen å dra på guidet båttur fra Vega og ut til Bremstein, men som en av tre biler kom vi ikke med ferja til Vega:( Da måtte vi improvisere, så dagen ble brukt til en lavterskel fjelltur; Vikerheia på Torget (rett forbi Torghatten) for dem som ikke er superlokalkjent.. Det var veldig trivelig, og ble en god erstatning tross alt. Selv om det fortsatt er litt surt med den båtturen, menmen..

Ellers bakes det over en lav sko om dagen. Etter første runde med jordbær-rabarbra-pai var det såpass mye deig og fyll til overs i kjøleskapet at i går laget jeg like godt en pai til av samme oppskriften! Litt rart, siden det var tjukk og god bunn første gang. Litt tynnere den siste, men det er bare godt:)
Legger ved bilde av den første runden, som ble bakt med gitter. Andre runde er med lokk. Smaker helt vil bra med litt vaniljeis, vaniljekesam og en goood "dæsh" med bringebærlikør.. HMmm:)

Stitcher litt om dagen også, skal prøve å komme med litt håndarbeidsbilder i løpet av helgen, vært stille om slikt fra meg en stund nå, men det pjuskes i det stille:)

Her er paien:

God fredag!

1 kommentar:

Powered By Blogger