tirsdag 4. august 2009

Litt nærmere..


Da er bomullsteppet mitt litt nærmere målet! Her ligger alle lappene ferdige til å sys sammen. Garnet kom etter kun 5 dager, heklingen ble gjort på en smell, og igår ble de siste trådene festet..
Kommer nok ikke til å hekle fastmaskekant rundt oldemorruter igjen, syns de er finest uten tror jeg. Nå skal de sys sammen, og få en fin og kanskje bred kant rundt, vi får se, vi får se!
Må prøve å bli ferdig med sammensyingen før Lynet står opp og finner "skatten" på gulvet imorra. Også skulle jeg egentlig fått en bok i posten idag som ikke kom.. Dermed har jeg ikke noe valg, MÅ gjøre håndarbeid.. Oppgaven som skal inn på mandag trenger jeg bok til!!

1 kommentar:

  1. Hei!! Det kommer til å bli superfint!! Så bra du fikk tak i det garnet du manglet!! Er det et bra nett-sted som selger garn?? Jeg leter etter noe Rowan garn. Jeg er skikkelig på heklebølgen!! Her skinner sola for en gangs skyld.... Hilsen Anne K

    SvarSlett

Powered By Blogger