søndag 3. oktober 2010

Et vakkert land

Vi bor i et vakkert land. Kjæresten sleit ut sine første par sko på Værøy, og da jeg ble kjent med ham fikk jeg også gleden av å bli kjent med dette fantastiske stedet halvveis mot Island.
For dem som ikke fikk med seg kveldens utgave av "Der ingen skulle tru.." på Nrk er det bare å komme seg rett inn på Nrks nett-tv for spektakulære naturbilder, og flinke folk.

http://nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7318600

Jeg, Jim og Lynet er på Værøy nå, har vært her siden fredag, men i morra tar vi turen østover over Vestfjorden igjen. Håper det ikke blir så lenge til neste gang.

Håper alle i bloggland har hatt ei fin helg i godt høstvær. Jeg har det veldig opp og ned om dagen. Pappaen min har kreft, og fikk torsdag bekreftet spredning. Nå er det noen dager med nedtur, men så skal vi opp og kjempe videre.

Linda

1 kommentar:

  1. Hei!! Jeg har akkurat sittet å sett på programmet i opptak!! For et sted!! Jeg blir så imponert over folk som klorer seg fast og skaffer seg et levebrød.....Nå så vi ikke så mye av resten av øya, de kunne godt ha fortalt litt mer om hvor mange som bor der osv..... Jeg regner med at det går båt ut dit?? Helt klart et sted flere burde besøkt!! Gode tanker til deg og pappaen din!! AnneKari:-)

    SvarSlett

Powered By Blogger