lørdag 30. oktober 2010

Tusen takk!!

Se hva som ventet i posten da jeg kom hjem! Snille Quiltefia har sydd en strikke- eller skopose til meg! Som du ser er den allerede  i drift, med etpar halvferdige bellavotter ombord. Veldig praktisk, super størrelse til små strikketøy. Tusen takk!

Pakken er resultat av at jeg var en av de tre første som kommenterte under Quiltefias Pay it forward-utfordring. Altså, de tre første som kommenterte under innlegget fikk en pakke. Og nå skal jeg "paye det videre forward". Hvis jeg har skjønt rett?!

Gaver på vandring har jeg også hørt at dette kalles. Koselig er det uansett! Minner om sånne sjokolade- og viskelærkjedebrev som foregikk i barneskolen. Bare at her får en én pakke og gir tre videre! Nærmer seg jo jul..

Så, da er det bare å kjøre på, de tre første som kommenterer.....

Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Powered By Blogger