mandag 27. april 2009

Mandag..


Allerede litt glad for at dette er en kort uke, skal straks putte meg selv i bingen og hvile ut foran en ny dag. 
Ble litt overtid idag, mye som skjer.. Men greit å være tilbake på jobb igjen etter en uke med sykdom. Føler seg litt mer med i verden når man er på jobb. Forrige uke leste jeg ikke avisene engang..
Siden helgen var sjeldent kvalm og dertil alkoholfri har jeg hjulpet på litt av innholdet i en Baileysflaske ikveld. Trengte litt mandagskos:) Eller var det abstinenser jeg kjente?!? 

Etter dagens huslige arbeid ble det også tid til litt syings. Stitcheryet er gratismønster fra Cinderberrystitches, også pakker jeg det inn i litt tøy, og håper det blir ei fin toalettmappe i løpet av uka. Har to potensielle mottakere, vi får se når den er ferdig hvem den passer best til. 
Foreløpig ferdig med å quilte ene forsiden, baksiden ligger klar med vatt og fôr til imorra eller onsdag.. Vi får se! 

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Powered By Blogger