søndag 26. april 2009

Recoverysøndag..

Så var det søndag. Føler meg bedre etter helgens herjinger. Fredag var det min tur til å overta spystafetten, og jeg ble liggende fredag og nesten hele lørdag. Man blir så UTROLIG utslått av å være kvalm... Uuææhh.. 
Hodepine har jeg fortsatt, dundrende i dag morres, men litt bedre nå. 
Siden jeg ble sjuk fredag så ikke kjæresten seg annen råd enn å dra fra jobb i Tromsø og komme hjem og berge stumpene. Jeg ble så glad at jeg gråt da han sa det. Var helt nedimellom av kvalme, ugg, hodepine og selvmedlidenhet. Heldigvis stilte mormor opp og tok seg av Lynet til pappa kom hjem. Hva skulle man vel gjort uten besteforeldre??? 
Kjæresten og Lynet er ute på søndagsrunde nå. Inne et eller annet sted, ute regner det som besatt. Selv jobber jeg med oppgaveinnlevering. Har innlevering på onsdag i et kurs jeg går. Spennende, men ikke noe særlig med tidsfrister, er det vel? Midt i selvangivelsens tid er det også. Har jo "gjort den", bare ikke levert den ennå.. 
Jaja, får håpe dagen bringer tid og bedre helse:) 

God søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Powered By Blogger