torsdag 16. april 2009

Skogheims

Jeg digger Skogheims på TV2!  Snakker om deilig upretensiøs foreldre-tv. Sånn som vi liker det. Ikke perfekte foreldre med unger som har brettekant, neida, hverdagsfolket som prøver å BÅDE gi oss tips til livet med søte små, OG underholde. Og de klarer begge deler med glans! 

I dag har jeg vært på jobb igjen etter det som ble en veldig lang påskeferie.. Godt å komme seg igang igjen, men det gikk litt trått (er nok litt tungstarta!), også er det ikke helt heldig å snakke med folk i telefonen og det eneste som står i hodet mitt er om ikke vedkommende kan legge på snart, så jeg får tømt nesen for snørr.. Ikke heeelt frisk ennå nei. Men håper tiden gjør sitt. 

Kjæresten reiser på jobb igjen imorra, gruer meg. But but, det må vel til.. I mellomtiden skal jeg og Lynet prøve å komme oss gjennom dagene med føttene høvelig plantet på planeten:)

Ha en finfin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Powered By Blogger