tirsdag 14. april 2009

Skrytings



Kan jo bruke hjemmefrajobbendagen til litt skryt. Fikk lagt over noen bilder i går, så nå er det ingen unnskyldning for ikke å legge ut bilder lenger! 
Dette er min versjon av "Mathildes Sommerveske", med stoffer jeg fikk hjelp til å sette sammen hos Kathrines Quiltestue. Syns den ble ganske fin om jeg skal være ærlig.. Praktisk også, tre lommer inni, en med glidelås. Utenpå er det også to lommer som dere ser. Disse skal det egentlig settes knapp i, men har valgt å ikke gjøre det enn så lenge. Av to grunner, brukte viledon i lommeklaffen, istedenfor vliselin, så den er mye stivere og henger fin over lommen. I tillegg syns jeg det blir for mye dill på vesken, det er egentlig detaljer som det er med så mange forskjellige stoffer syns nå jeg da. Vi får se, kanskje den modifiseres etter litt bruk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Powered By Blogger